Često postavljena pitanja
1. Šta je AutoPlac?
Autoplac je platforma koja korisnicima omogućava oglašavanje vozila za kupoprodaju. Koristeći inovativne tehnologije, pružamo Vam najtačnije i najaktuelnije informacije sa tržišta, te omogućavamo efikasan pristup različitim kanalima promocije (Facebook, Instagram, Google, MonadPlug sa 500 partnera) sa desetinama hiljada pregleda Vaših vozila. Pored web stranice, dostupna je i aplikacija za App Store i Google Play.
2. Kako funkcioniše Autoplac.ba?
Nakon registracije korisnika/ce, oglas je moguće objaviti upisujući podatke o svom vozilu, potom slijedi odabir kanala za promociju, uz ulog raspoloživog AP kredita/novca i izborom optimalnog vremena trajanja kampanje.
3. Kako mogu registrovati korisnički profil na Autoplac.ba?
Korisnički profil na AutoPlac-u možete registrovati na polju Registracija, u gornjem desnom uglu.
4. Da li je registracija na Autoplac.ba besplatna?
Registracija na autoplac.ba je besplatna i uvijek će uvijek ostati besplatna.
5. Kako da uredim svoj profil?
Pritiskom na Postavke unutar rubrike Moj Profil, prikazati će se stranica na kojoj možete mijenjati profilnu sliku i lične podatke (šifru, korisničko ime).
6. Da li je objava vozila na AutoPlac.ba besplatna?
Objava vozila, kao i sve druge direktne pogodnosti AutoPlac-a su potpuno besplatne u 2023. godini. Objava kampanje na različite kanale promocije je jedina usluga koja nije besplatna, ali budžet koji ulažete ovisi isključivo o Vama.
7. Šta je AP kredit i za šta se koristi?
AP kredit je virtualna valuta koja se koristi na AutoPlac platformi za kreiranje kampanja za promociju Vaših vozila.
8. Kako da dopunim AP kredit?
AP kredit možete dopuniti online plaćanjem, svojom bankovnom karticom, odabirom količine AP kredita koju želite kupiti i popunjavanjem tražene forme.
9. Kako započeti kampanju oglašavanja?
Kampanju oglašavanja možete započeti odmah nakon objave vozila na Vaš profil, ili prilikom pregleda opcije Moja vozila na Moj Profil meniju – gdje možete izabrati vozila za koja kreirate kampanju i odlučiti koliko AP kredita ćete uložiti.
10. Da li mogu oglašavati više vozila istovremeno?
Naravno. AutoPlac Vam omogućava da oglase i kampanje kreirate na Vama najlakši i najbrži način.
11. Zašto mi je potrebna kampanja, ako mogu objaviti samo oglas?
Kampanja osigurava veći broj pregleda na platformama po Vašem izboru - Facebook, Instagram, Google i/ili MonadPlug sa 500 partnera.
12. Da li mogu da kreiram kampanju iako nemam kredita na stanju?
Naravno, možete kreirati kampanju iako nemate kredita na stanju; takva kampanja će biti spašena u skice kampanja, a nakon što dopunite AP kredite, mi ćemo Vas napomenuti da imate jednu ili više kampanja spremnih za puštanje.
13. Mogu li refundirati potrošene kredite?
Refundiranje kredita je moguće uz e-mail opravdanje, s istaknutim valjanim razlogom i priloženim dokazom, a sve to šaljete na naš kontakt e-mail [email protected].
14. Gdje mogu vidjeti koliko sam AP kredita potrošio na AutoPlac-u?
Unutar rubrike Moj profil nalazi se opcija Statistika, gdje ćete moći vidjeti, sortirati i klasificirati tačan broj AP kredita i transakcija koje ste započeli/objavili na AutoPlac-u od trenutka registracije.
15. Kako da pronađem vozilo koje želim?
Postoje dva jednostavna načina kako da pronađete željeno vozilo: Glavno polje za pretraživanje (Pretraga) koje Vam je dostupno u svakom trenutku; Opcija Kupujem, gdje možete odabrati da li želite pretraživati koristeći napredne filtere, ili ipak prepustiti nama da suzimo ponuđene opcije odgovorima na nekoliko kratkih pitanja.
16. Kako da uporedim dva ili više vozila?
Odabirom opcije Uporedi koja se nalazi na svakom oglasu, u gornjem desnom uglu fotografije. Možete dodati do tri vozila iste kategorije, nakon čega Vam se prikazuju dodana vozila i jasno klasifikovane razlike između modela.
17. Kako mogu sačuvati rezultat pretrage - vozilo koje želim?
Jednostavno, odabirom opcije Spasi, koja se nalazi na svakom oglasu, u gornjem desnom uglu fotografije. Nakon toga, vozilo je dostupno u sekciji Spašena vozila, kojoj možete pristupiti u svakom trenutku, klikom na opciju u gornjem desnom uglu stranice.
18. Kako da kontaktiram prodavača?
Prodavača možete kontaktirati preko chat servisa koji nudi AutoPlac ili putem broja telefona koji se nalazi na profilu svakog prodavača.
19. Šta znači kad je vozilo korisnika verifikovano?
Verifikovano vozilo je prošlo provjeru kilometraže na naznačeni datum, servis koji nudimo preko našeg partnera CarVertical.
20. Kako mogu verifikovati svoje vozilo?
Vozilo možete verifikovati unosom broja šasije pri objavi vozila, u polju Osnovne informacije, direktnom kupovinom verifikacijskih tokena, ili korištenjem tokena koje dobijete kupovinom određenih pretplatnih paketa.